Sami
    Jag vill veta villken linje jag ska söka till om ja ska bli advokat men den linjen vill jag ska ha fles ämnen

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'tolkyrken' (1 st.)

    • Melo

      Behöver man gå ett programm på komvux?

      Hej, Jag undrar om man måste välja ett visst programm när man läser på gymnasienivå på komvux, eller om man kan bara läsa enstaka kurser på ämnen man tycker om? Jag undrar också om man måste ha med vissa kurser/betyg för...

      Milla : : Hej!om man vill läsa mot examensbevis från komvux, så finns det tre typer av examina att välja mellan:- högskoleförberedande examen inom Naturvetenskap-Teknik-... Läs hela svaret