B.
    Hej ?
    Finns det jobb efter samhällsvetenskapsprogrammet. Alltså jag menar efter gymnasium.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, det är svårt att få jobb utan eftergymnasial utbildning men i fall man är mycket duktig, söker jobb aktivt och har även lite tur kan man få jobb som säljare, som handläggare på Försäkringskassan eller som receptionist eller administratör.
    Med vänlig hälsning
    Mikael Syv