Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej,
    SYV har inte utbildning i betygssättningen, men jag gissar på att du kan få lägre betyg och kanske t o m F i betyg om du inte genomför de moment i kursen som läraren anvisar att genomföra.
    Tvinga-"tvinga" ... kan inte läraren dig att göra någonting (beror på vad man menar med att "tvinga") ... men du kan få F i kursen eller godkänt betyg men lägre än du annars skulle kunnat få, så mitt förslag är att du gör ditt bästa i att genomföra även den uppgiften.
    Hälsningar
    Mikael