Viktor
    Tjena! Det är så att jag går naturvetenskap och är ganska besviken på mitt val, ville hellre gå teknik från första början men hade bestämt det efter att jag hade valt natur som första val, jag kom in på natur och ville bara se hur det var de första veckorna. Tiden gick och jag hittade nya kompisar i na-klassen men nu har jag bestämt mig att jag vill byta till teknik. Min fråga är om jag kan byta till teknik från natur så här sent in i terminen, tänkte att det borde vara möjligt efterssom vi har nästan likadana ämnen t.ex. matte 1c, kemi osv... tacksam för svar! :)

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, den bedömningen kan jag tyvärr inte göra - det är upp till skolan/programmet att se över vilka kurser som du gått och bland annat bedöma utifrån dessa om du kan hoppa in på Teknik. Utöver att kurser ska stämma så måste det finnas plats. Fördelen är ju att du läser matten lika snabbt. /Lena, Syv