Fanny
    Jag har börjat på NTI gymnasiet i Göteborg men jag ångrar mig jätte mycket! Jag gjorde det redan när jag skickade in ansökan men jag visste inte hur jag skulle göra så jag sket i det. Men nu ångrar jag mig bara mer. Jag skulle vilja byta skola till en annan med samma linje. Tror du att det är svårt att göra det? Och hur gör jag det?
    Jag har gått i ca. en vecka.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det du bör göra så snabbt som möjligt är ju att ta kontakt med skolan och programmet som du egentligen vill gå. Fråga om plats - finns ingen plats så kanske du kan stå som reserv. Hoppas det löser sig!/Lena, Syv