edward
    Hejsan tänkte byta skola. Har kontaktat den andra skolan om plats och så men de har läst idrott 50 poäng mer än vad jag har gjort. Kan jag läsa in detta?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är upp till mottagande skola att bedöma om de kan ge dig den möjligheten att läsa upp hälften av kursen. Förhoppningsvis kan du det via extra lektioner och egna uppgifter - du får prata med skolan. /Lena, Syv