Magnus
    Jag funderar på att gå naturvetenskapsprogrammet nu till hösten då det är biologi, fysik och kemi som jag är bra på. Men det som oroar mig är matten, jag låser mig lätt om det är svåra tal. Om jag inte går natur tänker jag gå sam/beteende, men jag är sämre i sam-ämnena än naturämnena.

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Om du vill byta program en bit in på höstterminen i ettan så kan det funka om det inte gått så långt i kurserna du eventuellt har missat. Det är upp till skolan/programmet och bedöma om det kan ta emot dig - finns det plats och det är relativt tidigt på terminen så kan det funka.