Julia SYV på FrågaSYV

    Hej,

    om bostadsbidrag för unga (under 29 år) - var god se Försakringskassan.se/privatpers/studerande/bostadsbidrag_till_unga

    För övrigt, kontakta gärna FÖRSÄKRINGSKASSAN och du kan, förhoppningsvis, också få hjälp på den folkhögskolan där du vill studera... folkhögskolan har med stor sannolikhet redan fått liknande frågor förut, och kan svara. Folkhögskola har intresse att ha dig som studerande och borde i så fall också vara behjälplig på alla sätt - även vad gäller frågor kring bostadsbidrag.

    Vänligen
    Julia