Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Zoey, det är ovanligt att folkhögskolorna erbjuder läsa enskilda kurser som t,ex matematik 2, om man inte läser mot omdöme om grundläggande behörighet eller naturvetenskapligt basår. Men det finns ändå några få exempel på att folkhögskolorna gör det, t.ex
    Vastra-Gotalands-lan/Hjo-folkhogskola/Kurser/2021ht/matematik-2b---distans

    Jag kan inte hitta någon annan folkhögskola som just skulle erbjuda läsa matematik 2, men du får gärna söka på Folkhogskola.nu/sok-kurser och du kan också kontakta folkhögskolornas informationstjänst (kontaktuppgifter: E-post: [email protected]
    Telefon: 08-796 00 50).