Sarah
    Jag önskar att gå som lärling ifall jag kommer in på gymnasiet med tanke på att jag kommer gå med dom som är 3 år yngre och jag är så pass skoltrött.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det brukar finnas lärlingsalternativ på olika Yrkesprogram och dom brukar vara valbara när man väljer. Det framgår inte om du redan har valt så jag har svårt att säga om just du skulle kunna gå ett lärlingsalternativ. /Lena, Syv