Daniel SYV

    Hej Lydia,
    om du vill läsa på komvux, är du beroende av vad komvux i den kommunen där du är folkbokförd kan erbjuda.
    Komvux i olika kommuner erbjuder olika studieformer. Du måste vända dig till komvux i din kommun för att få svar på din fråga.
    För repetition och självstudier i matte rekommenderar vi www.matteboken.se

    kursen Matte 3 finner du på matteboken.se/lektioner/matte-3