Hej Anna,
    utbildningsutbud ang. högskoleutbildningar med start vårterminen 2019 fastställs till 15 september när ansökningsperiod börjar. Ännu (innan 15 sept) kanske man ej kan se alla de olika alternativen som kommer att finnas.

    Vill man försöka sätta ihop en egen utbildning - av fristående kurser - som kan leda till att man blir auktoriserad som fastighetsmäklare - var god se på fragasyv.se/info/fastighetsmaklare vilka kurser man behöver läsa. Det är mycket möjligt att några av de kurserna ska gå att söka till start våren 2019.

    De PROGRAM som leder till möjlighet till auktorisation som fastighetsmäklare brukar, annars, oftast starta på höstterminen. Känner inte till något program som brukar starta på våren... men vi hoppas att det blir en förändring i det. Vi får ta och kika på www.antagning.se - vilka program som blir sökbara från 15 sept 2018 - till VT19.