Fady
    Någon som har någon erfarenhet av tandläkarutbildningen vid karolinska eller göteborg, vilken är bäst? Hur ser upplägget ut? Trivs ni, varför/varför inte?
    Tack på förhand!
    Mvh
    Fady

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Fady!

    Vi får hoppas du får några svar på dina frågor från studerande på tandIäkarutbiIdningar, men jag kan inte Iova dig att du får det... för att det är inte aIIs säkert att just de som läser på just TandläkarutbiIdningar på just Karolinska och i Göteborg, tittar in här på sidan + att för att kunna jämföra, måste man ha testat båda de utbildningarna, för att kunna svara Vilken är bäst, så att säga...

    Det kanske är bättre att ställa den frågan i andra forum, där studerande på just de utbildningarna "finns", kanske vända sig till Studentkåren på högskolorna direkt eller i alla fall söka kontakt med Studerande på just de lärosäten och programmen som du är intresserad av.

    Mitt råd skuIIe annars vara att söka till båda utbildningarna, prioritera i första hand den, där man tror man kan få bostad lättare och hålla tummarna! För att det på grund av högt sökandetryck, inte är säkert att ens med de högsta betygen komma in. Det kan bIi utIottning bIand sökande med det högsta meritvärdet, därför att pIatserna kankse inte räcker tiII dem alla.

    VänIiga häIsningar & Iycka tiII!

    Liselotte SYV ;)

    Liselotte