Kimia
    Jag ska läsa grundskolans MA på yrkesintroduktionsprogrammet!,men jag undrar om jag kan läsa Ma1a&Ma2a i antingen första eller andra ring?,kan jag överhuvudtaget läsa a-spår i Ma,och ändå kunna komma in på högskolan efter VO?,med a-spår i matten.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Ja, du kan komma in på vissa högskoleutbildningar efter att ha läst à-spår i matte. Hälsningar Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare