Sara
    Hejsan!
    Nu i höst så ska jag börja 1an i gymnasiet. Jag har valt Sam Sam.
    I slut betyg så fick jag väldigt bra betyg men jag fick F i kemi. Och mitt meritvärde ligger på 210 poäng. Och jag undrar ifall jag har någon chans att komma in på Sam eftersom jag fick F i kemi?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är svårt för mig att säga dessvärre eftersom jag inte känner till läget hur det brukar se ut på den skola/program du söker till. Slutantagningen i många kommuner är på gång och brukar komma ut i slutet på juni. Vi får hålla tummarna att din poäng räcker! /Lena, Syv