Linda
    Hej räcker det med 237 för att komma i på danderyds gymnasium sambet som hade 2225 förra året? tror du att jag kommer in?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, svårt att svara på när du ligger så nära gränsen från förra året. Det bästa är att vänta på de preliminära poängen som kommer ut 17/4 - där kan du jämföra vilken poäng skolorna fick efter första valomgången och få en lite säkrare prognos. /Lena, Syv