Erika

    Hej jag skulle ha läst kemi 2 just nu men hoppade av mitt i terminen eftersom att jag tyckte att det var för svårt och jag hade inte motivationen att lära mig då mycket hände i mitt liv. Jag funderar dock på om jag behöver Kemi 2 när jag ska söka en högre utbildning, så ifall jag skulle behöva Kemi 2, hur långt tid tar det att få ett betyg om man läser på Komvux eller liknande på 100%?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Erika,
    om man läser kemi 2 på komvux på Heltid, tar det fem veckor.
    Hälsningar
    Mikael