Studie och Yrkesvägledare

    Hej Finns läkarprogrammet att söka i Turkiet? CSN berättigad? Någon som vet?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Monica!
    Om utlandsstudier med studiemedel finns information på csn.se/bidrag-och-lan/studiestod/utlandsstudier-med-studiemedel .

    Om hur man i Turkiet kan utbilda sig till läkare har vi på FRåGA SYV tyvärr ingen information. Ett tips! kontakta CSN och fråga om någon tidigare fått studiemedel för läkarstudier i Turkiet och på vilka lärosäten i så fall.

    • Studie och Yrkesvägledare : Tack.