SYV-besökare
    Hej _ jag söker efter svar på följande fråga:
    finns det Masterprogram i Biomedecin, Biologi eller Microbiologi. Den utbildning jag letar efter ska helst vara på engelska och utbildningsform distans, finns det?
    Tack på förhand för all hjälp ni kan ge!
    S.

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej,
    kika på Studera.nu/jamfor - jag hittade 24 masterprogram på engelska och Distans - inom olika kunskapsområden. Studera.nu är högskolornas-och-universiteternas (de svenska) Gemensam hemsida och borde visa alla utbildningar som finns just nu.
    Hälsningar
    Peter syv