Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej,

    boka tid med syv på komvux i den kommunen där du är folkbokförd och kanske även med kurator.

    Om du har rehab.koordinator ”tilldelad” från FK,försäkringskassan - är det nödvändigt att samråda även med honom/henne.

    Om du i dagens läge är anställd, kan arbetsgivaren i vissa fall ansvar att hjälpa dig omskola dig.

    För inspiration och info om vilka yrken som finns, se gärna www.framtid.se där du finner över 2.000 yrkesbeskrivningar.

    hälsningar och lycka till!

    Mikael syv