Hej S!
    Det är till första dagen i anmälningsperioden som utbildningsutbud fastställs i sin helhet. Anmälan till HT23 öppnar cirka kl.13 den 15 mars 2023 - var god se information på antagning.se/sv/anmal-dig-sa-har/viktiga-datum
    Dock kan studievägledare på lärosätena ofta ha förhandsinformation om vilka utbildningar som ska bli sökbara och du kan därför, om du inte vill vänta till 15 mars 2023, kontakta studievägledningen på de lärosätena som du vill söka till och förhoppningsvis kan du få information som du efterfrågar. I annat fall får du invänta att anmälan öppnar och då kan både du och vi se vilka program som blir sökbara.