Josef

    Hejsan jag ska börja läsa matte2a på komvux och är nyfiken om jag klarar mig med digitala versionen på mobilen under lektionerna eftersom den är billigare.

    1 Svar

    Vägledare SYV

    Hej Josef, det är din lärare i matematik som måste svara dig - vilka läromedel du måste använda under kursens gång.

    Det finns en mycket bra sida - www.matteboken.se där alla grundskole- och gymnasiala /svenska/ matte-kurser finns upplagda - matte 2 finner du på http://Matteboken/matte2

    och det är gratis att använda sig av matteboken-sida och det är också gratis att få hjälp i Räknestugorna som drivs av Mattecentrum.