Kimia
    Vad bör man ha fått i meritvärde efter VO,för att kunna komma in på läkarlinjen?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om du gått VO och sedan kompletterat med de kurser som behövs så är det ändå jättesvårt att säga exakt vad antagningspoängen är till läkarprogrammet vid en viss tidpunkt. Dock är det en väldigt populär utbildning så man kan räkna med hög poäng. /Lena, Syv