Lana
    Hej!
    Jag tänker göra prövning i moderna språk arabiska steg 4 för att få meritpoäng, så min fråga är kan man fortfarande få meritpoäng genom prövning i moderna språk arabiska? För jag har hörde några rykten att man inte kan längre få meritpoäng via prövning i modernspråk arabiska?
    MVH

    1 Svar

    Daniel SYV

    Hej Lana,
    du får gärna skicka direktlänk till info på den hemsidan som du hänvisar till eller berätta mer om "rykten", för vi känner inte till ngt. sådant, utan vi tror att info på den här sidan gäller, precis som innan: gymnasieguiden.se/informeras/merit

    Hälsningar
    D: