Anonym

    Hej! I urval 1 blev jag reserv nr 15 till en högskoleutbildning. Jag har kikat på de tidigare terminerna till utbildningen och antalet antagna i urval 2 har alltid överstigit 15. Innebär detta att jag har en stor chans för att bli antagen i urval 2 eller har jag förstått urvalsprocessen fel?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Anno,
    jag tycker att du har en rimlig chans att komma in. Vi håller tummarna!
    För detaljer i antagningsprocessen - var god kontakta Antagning.se; du kan ex. ringa 0771-550720 tel.tid på vardagar kl.9-16.

    vänligen och lycka till!
    Julia