Kimia
    Kan man gå på NA,efter att man har gått ett år på yrkesintroduktionsprogrammet?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Om du blir behörig till NA kan du komma in på programmet efter yrkesintroduktion. Det spelar ingen roll om man får behörighet på grundskolan eller på yrkesintroduktion utan du söker och konkurrerar om utbildningsplats på samma sätt. Hälsningar, Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare