Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Sanna!

    Det står på sidan (länk som du skickade) - 15 april - 1 maj och det brukar betyda "till och med 1 maj" = stänger vid midnatt - natten mellan 1 maj och 2 maj. Det i alla fall så jag tolkar info på sidan där, kan inte lova dig att du kan göra omval imorgon, 1 maj, men tror det är möjligt.

    Om du vill välja om och vet hur du vill ändra - gör det nu på en gång, så fort som möjligt, är mitt råd.

    Bästa hälsningar & lycka till!
    Milla
    Studie- och yrkesvägledare