Daniel SYV

    Hej Linnea,
    det är en mycket bra fråga att ställa till Antagning.se - det är de som administrerar antagning till svenska högskoleutbildningar.
    Jag kan dock svara så mycket att det beror på... är man Reserv nr.1 lär man komma in rätt så snabbt men om man är eserv nr. 5110 - då lär man inte komma in över huvudet taget.
    Hälsningar

    D: