Sara
    Hej!
    Jag går mitt sista år på gymnasiet och därför är alla betygen nu satta. Lärarna sa att man skulle kunna se dem på Dexter men det går inte att se ett enda nytt betyg. När blir betygen synliga på Dexter för oss elever?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Sara,
    du måste få svar på just den frågan hos dem som ansvarar för Dexter i just din del av Sverige. Det är inte något datasystem som används av alla skolor. Det är ett lokalt system. Om det något tekniskt fel just nu; eller om betygen blir synliga senare; eller om du fick fel info och betygen ej blir synliga där alls - vet inte vi här på Fråga syv.
    Om du berättar på vilken gymnasieskola du läste och fick dina betyg, kan vi försöka få reda på mer info och återkommer så fort vi kan i så fall. Om du inte berättar på vilken gymnasieskola du fick dina betyg, kan vi tyvärr inte hjälpa dig alls med den här frågan.

    Vänliga sommarhälsningar
    ANNA