Anders

    Jag tänkte läsa Engelska 5 på Komvux och de har sagt till mig att jag måste skriva nationellt prov i Engelska 5 under kursens gång, finns det en hemsida som visar vilka delar som finns i det nationella provet i Engelska 5?

    1 Svar

    Daniel SYV

    Hej Anders,
    nu är inte vi här på Fråga SYV lärare, och vi har inte den kompetensen som krävs för att kunna förklara exakt vad som ingår i Nationella prov i t.ex Engelska 5, men kika gärna t.ex på den här hemsidan: gu.se/prov_engelska/exempel_provuppgifter/engelska_5
    Du kan också med din fråga kontakta skolverket; ring 08-527 332 00
    Hälsningar
    D: