Waseem
    Hej!

    Jag läser gymnasiekurser på KomVux just nu, och jag ska börja läsa naturvetskap ämnen nästa år. Jag såg på internet att man kan läsa alla natur ämnen på ett år genom naturvetenskapligt basår på vuxen utbildning i Stockholm. Jag vill gärna fråga: Vad krävs för att kunna läsa på kursen? Kan en person som har inte gymnasieexamen gå på denna kurs?

    Återkom gärna med svar!

    Tack på förhand!

    Med vänlig Hälsning.

    Wassem

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Det är komvux i Sthlm som vet bäst; det är ju deras utbildning - jag kan se vad som står på deras hemsida men det kan du också göra. Jag kan ringa dem och fråga men det kan du göra själv också. Om du ställer just den frågan till komvux i Sthlm får du svar snabbare direkt fån dem.