Julia SYV på FrågaSYV

    Gymnasieguiden.se/gymnasieprogram/NA kan du läsa om programmet och om de 2 inriktningar som finns; där ges det också exempel på vilka yrken man kan läsa vidare till... och i Programplanen för NA >> ser man vilka Inriktninskurserna är - skullnad mellan inriktningarna ligger i just INRIKTNINGSKURSERNA alltså vilka kurser som läser på den ena och på den andra inriktningen.
    Kika också gärna på framtid.se/yrke/yrken-na-natur-och-samhalle