V William
    Om jag skulle gå en friståendekurs, som sedan visar sig ingå i ett program jag tänker söka, vad händer då? Kan jag läsa kursen igen, även om jag redan har betyg i den?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    jag tror du kan läsa kursen igen men varför skulle du göra det om du i stället kan läsa en annan kurs och få "nya, fler" högskolepoäng och mer kunskap och kan på så sätt antingen bredda eller fördjupa dig.

    Studie- och yrkesvägledare