Emelie
    Jag tror att jag vill ändra ordningen på mina val. Jag bara undrade om jag har samma chans att komma in på skolan som dom som sökte dit i första valet eller om dom kommer prioriteras och jag kommer i andra hand.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jadå, du kan lugnt ändra dina val i omvalet - du kommer ha samma chans som alla andra. /Lena, Syv