Felicia
    Hej, jag har precis slutat nian och ska till hösten börja gymnasiet.
    Men jag har valt hotell och turism vilket jag starkt ångrar. Jag vill gå Sam Sam egentligen. Vet inte hur jag ska göra. Är det möjligt med omval och hur isåfall?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hesjan, du får nog kontakta din Syv eller Gymnasieantagning direkt om din Syv är på sommarlov och berätta hur din situation är och kanske göra en sen ändringsanmälan. Du skriver inte vilken kommun/län du bor i så jag vet inte var jag ska hänvisa dig till för Gymnasieantagning. Men du borde kunna se kontaktuppgifter via din inloggningssida på nätet. /Lena, Syv Redigera