Hej Leonard,

    ja, man kan säkert studera utomlands>> om man har kompletterande betyg från folkhögskola. Det finns väldigt många olika sorters studier utomlands. Man kan läsa i olika länder, på olika nivåer och med olika framtida yrken>> i åtanke.

    Du får gärna höra av dig med mer info om vilken sort studier utomlands du funderar på!

    bästa hälsningar

    ANNA

    Amanda SYV
    Hejsan Leonard, ja det är fullt möjligt att studera utomlands med kompletterande betyg från folkhögskola eller komvux. Är det någon specifik utbildning eller destination du har i åtanke? Med vänliga hälsningar Amanda på STS Study Abroad https://www.sts-studyabroad.com/sv/