Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Veronica,

    jag har nu frågat en sakkunnig som säger att du gör en vanlig ansökan och laddar upp Intyg om arbetslivserfarenhet + även Blankett om reell kompetens på "mina sidor" när du kan skapat inloggning/konto på www.antagning.se

    Fråga SYV administrerar själva inte antagning till några utbildningar, så jag var tvungen att fråga någon annan - som gav mig det svaret som jag uppger ovan.

    Du kan annars ringa 0771-550720 och ställa din fråga - tel.tid hos Antagning.se är kl.9-16 på vardagar.

    Vänligen och lycka till med din ansökan!

    Julia