Hamodi
    Hej! Jag har en fråga angående en kurs jag ska börja nu som är matte 2a. Jag ska börja 20 Mars och den avslutas 26 Maj. Jag undrar om betyget registreras i tid innan 21 Juni som är sista kompletteringsdag? Jag vill verkligen kunna börja universitetet denna höstterminen.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej, hoppas ditt betyg hinner utfärdas så att du hinner ladda upp det på Antagning.se innan 21 juni 2023. Påtala för komvux att du behöver komplettera din ansökan till höstterminen.

    Studie- och yrkesvägledare