Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    kursen Religionskunskap B motsvarar den nuvarande kursen Religionskunskap 2, vilket man kan se i Tabellen för utbyteskomplettering på uhr.se/globalassets/syv/infomaterial-faktablad/regelinfo-div/tabell-for-utbyteskomplettering-med-gy11_vux122.pdf

    Studie- och yrkesvägledare
    • Henrik2 : Hej,
    • Henrik2 : Ok, trodde det också men ville dubbelkolla med er.
    • Henrik2 : Mvh/Henning
    • Henrik2 : Ops, om man trycker på enter så e det inte ny rad utan det skickas iväg..:)
    Läs alla kommentarer