Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Jonathan,

    som reservplats nr.4 har du goda chanser att komma in, men vi på FRåGA SYV kan givetvis inte garantera att du kommer in.
    Vi hoppas och håller tummarna!
    Jag förstår att det finns goda anledningar till varför du inte påbörjade studierna när du var antagen. Vi hoppas att du kommer in nu. Lycka till!
    Vänligen och ha en trevlig sommar!
    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare
    • : Hej, jag blev faktiskt antagen igår så det problemet är löst!
    • Anna : Grattis! Lycka till med dina studier!