Sotirios
    Hej jag har börjat SAS A distans kurs i Härnösand men jag har inte inloggningsuppgifter och de sa mig att kontakta med en SYV
    • Mikael : Fick du tag på SYV på din utbildning? Fick du inloggningsuppgifterna? Lycka till med dina studier!

    2 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Sotirios!
    Om du läser på Komvux (Vuxenutbildningen) i Härnösand, då är kontaktuppgifter:
    Vuxenutbildningen
    Arbetslivsförvaltningen
    Johannesbergsgatan 3
    871 31 Härnösand
    Telefon växel: 0611 - 34 84 10
    [email protected]

    Och här får du kontaktuppgifter till Studie- och yrkesvägledare på Lärcentrum i Härnösand:
    Sofi Andreasson
    Telefon: 0611-34 86 87

    Linda Rasmusson
    Telefon: 0611-34 86 52

    e-posta då gärna din fråga till [email protected]

    Kontaktuppgifter till personal på Vuxenutbildningen i Härnösand hittade jag på http://www.harnosand.se/barnochutbildning/vuxenutbildning/personal.4.4a1ded0812d05ffb715800018835.html

    Hoppas du får svar på din fråga när du kontaktar SYV på Lärcentrum i Härnösand!
    Milla SYV på Fråga SYV
    Studie- och yrkesvägledare
    Anna SYV på FrågaSYV
    Hejsan!
    Vi hoppas det löste sig med din inloggning.
    Hör av dig annars - igen! Och vi ska försöka hjälpa dig få tag på dina inloggningsuppgifter.
    Bästa hälsningar och lycka till med dina studier!

    ANNA