abbe
    Vad är det för skillnad mellan arbetslivserfarenhet och yrkeserfarenhet?

    1 Svar

    Helena SYV
    Hej! Min tolkning av detta är att när man frågar om arbetslivserfarenhet så kan det handla om alla de erfarenheter som man har av arbetslivet och det kan vara inom olika områden. När man frågar efter yrkeserfarenhet så är det inom ett specifikt yrkesområden ( det kan naturligtvis vara flera det också)
    Hälsningar Helena