Maria
    Hej!

    Jag är färdig utbildad som redovisningsekonom, och har nu flyttat till Danmark där jag fått en utvärdering av min utbildning så jag kan söka jobb utefter det. De har kommit fram till att jag är en
    "Financial Controler"- vilket jag inte har en aning om.

    Där undrar jag om ni kan förklara skillnaden mellan en redovisningsekonom och en financial controler?