Susanne
    Elöverkänslig och behöver tips på skolor och utbildning Jag har prövat att börja i en vanlig gymnasieskola men blev sjuk och orkar inte. Vad ska jag göra och var kan jag få utbildning?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, dessvärre så är det en fråga jag inte kan svara på. Jag hittade en förening för Elkänsliga http://elkanslig.se/ - du kanske redan känner till den. Kanske dom kan ha idéer var du kan leta. Kanske kan din Syv på skolan hjälpa dig leta vidare./Lena, Syv