Johanna
    Hej!
    Jag har en fråga om slutbetyg.
    Jag tog studenten år 2012 och har ett slutbtyg på 1800p.
    Men måste jag studera upp ämnen för att komma upp till 2050p, för att få grundläggande behörighet?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om du söker inom Komvux för att komplettera ditt betyg så tror jag du måste komma upp i 2400 poäng. Kontakta ditt lokala Komvux och be att få prata med en Syv där så kan dom vägleda dig i hur du kan komplettera ditt betyg. /Lena, Syv