Edvin
    Hej!

    Som titeln säger, har man ett stort val av utbildningar på universitet om man har gått ekonomi? Eller skulle det vara bättre att välja något annat?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, det är ett stort val av utbildningar efter alla högskoleförberedande program och speciellt om man på förhand tar reda på behörighet och lägger till de rätta kurserna inom programfördjupningen och individuellt val. Vad vill du läsa efter gymnasiet? Med vänlig hälsning, Mikael syv