Selma
    Hej jag tänkte gå stylist på plusgymasiet men funderar ändå på att pli polis.. Man behöver ha samhällsvetenskap och historia 1a1 & 1a2 men på stylist linjen har man bara 1a1 kan man då göra tillval av 1a2?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Det är alldeles rätt! Just de två 50 poängskurser behöver du komplettera med! Fråga på skolan om de kan lova dig att du får läsa dessa kurser! Med vänlig hälsning, Mikael syv