Kimia
    Vilka saker är det som man bör klara av när man läser till läkare/tandläkaryrket?.
    Jag vill veta vad man bör göra under utbildningarna för att klara av utbildningarna var för sig.

    Mvh

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia!

    Den fråga som du ställer nu kan inte vi på Fråga SYV svara på. Den fråga bör du ställa till personal på utbildningarna: framförallt till lärare (lektorer och professorer) på läkar och tandläkarutbildningar.

    Du kan kontakta alla landets utbildningar eller bara den dit du tänker söka. Vi kan inte på något sätt hjälpa dig med det.

    Vänliga hälsningar
    Anna