alexandra
    Hej!
    Undra om det är mycket grupparbeten i ekonomi/juridik linjen?
    Tack

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom jag inte är lärare så kan jag bara svara på generellt hur det brukar vara på gymnasiet och i många kurser så är det ofta grupparbeten. En grej på gymnasiet är ju att man ska lära sig samarbeta och lära sig att kunna kommunicera med olika människor. Sen kan det se olika ut från lärare till lärare hur de bygger upp sin kurs och vilka metoder de använder.

    Ta med dig frågan på de Öppna hus du går till på olika gymnasium - elever och lärare på plats kan säkert svara på hur just dom jobbar. /Lena, Syv