Hanna
    Hur gör man för att bli djurskyddsinspektör? Vilken linje ska man gå på gymnasiet?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'antahning' (1 st.)

    • H

      Vilken betyg laddas upp till antagning( pdf/pappersbetyg) ?

      Hej Jag undrar om jag kan ladda upp betyget på antagning som pdf fil vilken skolan skulle skicka det via mejl, eller måste det vara pappersbetyg som man måste fota å sen ladda upp det?

      Mikael: : Ställ den frågan till Antagning.se på tel.nr 0771-550720.